Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti Barfie Teplice s.r.o.

I. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) společnosti Barfie Teplice s.r.o., IČO: 23603615, se sídlem Tržní náměstí 929/5, 415 01 Teplice, email: info@barfie.cz zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 54435 (dále jen „Prodávající“), upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti mezi Prodávajícím a fyzickou či právnickou osobou (dále jen „Kupující“), vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.barfie.cnebo při osobním nákupu v kamenné prodejně Prodávajícího na adrese Tržní náměstí 929/5, Teplice.

  2. Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí každé Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Prodávající může Podmínky jednostranně měnit, přičemž tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění.

  3. Kupující je povinen se s těmito Podmínkami seznámit před uzavřením smlouvy, ať již v e-shopu nebo v kamenné prodejně.


II. Definice pojmů

Pro účely těchto Podmínek mají následující pojmy význam uvedený níže:

  • Cena je částka, kterou Kupující hradí za zboží.

  • Cena za dopravu je částka, kterou Kupující hradí za doručení nebo rozvoz zboží.

  • Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu.

  • Objednávka je návrh Kupujícího na uzavření smlouvy o koupi zboží s Prodávajícím.

  • Zboží je veškerý sortiment nabízený Prodávajícím, zejména mražené maso, směsi, pamlsky a doplňky výživy pro zvířata.

  • E-shop je internetový obchod Prodávajícího dostupný na webové adrese www.barfie.cz

  • Kamenná prodejna je provozovna Prodávajícího na adrese Tržní náměstí 929/5, Teplice.


III. Uzavření smlouvy

  1. Nabídka zboží na webových stránkách e-shopu je informativního charakteru. K uzavření smlouvy dochází v okamžiku, kdy Prodávající potvrdí objednávku Kupujícího e-mailem obsahujícím shrnutí objednávky a tyto Podmínky.

  2. Odesláním objednávky Kupující potvrzuje, že se seznámil s Podmínkami a souhlasí s nimi.

  3. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku v případech zjevné chyby (např. chybně uvedená cena, nedostupnost zboží).

  4. Kupující, který nakupuje osobně v kamenné prodejně, uzavírá smlouvu okamžikem převzetí zboží a úhrady ceny.


IV. Uživatelský účet

  1. Kupující si může v e-shopu založit uživatelský účet pro správu objednávek.

  2. Kupující je povinen uvádět při registraci pravdivé údaje a chránit své přihlašovací údaje.

  3. Prodávající může účet zrušit v případě neaktivity delší než 24 měsíců nebo při porušení Podmínek.

  4. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě z důvodu údržby systému.


V. Cena a platební podmínky

  1. Všechny ceny jsou uvedeny v českých korunách (Kč), včetně DPH a všech poplatků.

  2. Kupní cenu lze uhradit:

    • hotově při osobním odběru v prodejně,

    • hotově při rozvozu,

    • bezhotovostně prostřednictvím platební brány provozované Shoptet, a.s. (dále jen „platební brána“).

  3. Kupní cena je splatná při převzetí zboží, pokud není stanoveno jinak.

  4. Prodávající vystaví Kupujícímu fakturu (daňový doklad) po uhrazení Celkové ceny a zašle ji elektronicky na e-mail Kupujícího.

  5. Vlastnické právo ke zboží přechází na Kupujícího až po zaplacení celé kupní ceny a převzetí zboží.


VI. Doprava, rozvoz a převzetí zboží

  1. Způsoby dodání:

    • osobní odběr v prodejně,

    • rozvoz Barfie (Teplice a okolí do cca 30 km),

    • doručení dopravcem pouze pro nemražené produkty.

  2. Minimální hodnota objednávky pro rozvoz činí 500 Kč.

  3. Termíny rozvozu jsou stanoveny dle provozních možností Prodávajícího nebo po dohodě s Kupujícím.

  4. Při převzetí zboží je Kupující povinen zkontrolovat jeho stav a neporušenost obalu. V případě poškození má právo zboží nepřevzít.

  5. Nebezpečí škody na zboží přechází na Kupujícího okamžikem převzetí zboží.

  6. Pokud Kupující bezdůvodně odmítne převzít zboží, nejde o odstoupení od smlouvy a Prodávající může požadovat úhradu vzniklých nákladů.


VII. Zvláštní ustanovení – Mražené zboží

  1. Mražené zboží je skladováno a přepravováno při teplotě −18 °C a nižší.

  2. Kupující je povinen zajistit okamžité uložení zboží do mrazicího zařízení po převzetí.

  3. Z hygienických důvodů nelze odstoupit od smlouvy u mraženého zboží po jeho převzetí, neboť se jedná o zboží podléhající rychlé zkáze dle § 1837 písm. d) občanského zákoníku.

  4. Odpovědnost za zachování teplotního řetězce přechází na Kupujícího okamžikem převzetí.


VIII. Práva z vadného plnění (Reklamace)

  1. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady dle § 2099 až § 2117 a § 2161 až § 2174b občanského zákoníku.

  2. Reklamaci může Kupující uplatnit:

  3. U mraženého zboží musí být reklamace uplatněna nejpozději do 24 hodin od převzetí a doložena fotodokumentací.

  4. U ostatního zboží je možné reklamaci uplatnit do 24 měsíců od převzetí.

  5. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od uplatnění, pokud se strany nedohodnou jinak.

  6. Kupující má právo na:

    • bezplatné odstranění vady,

    • přiměřenou slevu,

    • výměnu zboží, nebo

    • odstoupení od smlouvy, pokud je vada podstatná.

  7. Prodávající vydá Kupujícímu reklamační protokol s uvedením způsobu vyřízení reklamace.


IX. Odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku

  1. Kupující, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu do 14 dnů od převzetí zboží, s výjimkou zboží podle § 1837 občanského zákoníku.

  2. Odstoupení se netýká mraženého zboží a jiných produktů podléhajících rychlé zkáze.

  3. Kupující je povinen zboží vrátit do 14 dnů od odstoupení na adresu provozovny Prodávajícího.

  4. Prodávající vrátí Kupujícímu zaplacené peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení, nejdříve však po převzetí zboží nebo doložení odeslání.

  5. Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží vzniklé v důsledku nakládání se zbožím jinak, než bylo nutné k jeho vyzkoušení.


X. Odpovědnost a vyšší moc

  1. Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé nesprávným skladováním nebo manipulací se zbožím po převzetí.

  2. Prodávající nenese odpovědnost za prodlení nebo nemožnost plnění způsobenou vyšší mocí (např. výpadek dodavatele, porucha mrazicího zařízení, živelné události).

  3. Pokud stav vyšší moci trvá déle než 10 dnů, mají obě strany právo od smlouvy odstoupit.


XI. Ochrana osobních údajů

  1. Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujících v rozsahu nezbytném pro uzavření a plnění smlouvy, v souladu s GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb.

  2. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů“.


XII. Řešení sporů

  1. Stížnosti a připomínky může Kupující zasílat na e-mail info@barfie.cz

  2. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů zajišťuje Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 00020869, web: www.coi.cz

  3. Pro on-line řešení sporů může Kupující využít platformu Evropské komise https://ec.europa.eu/consumers/odr

  4. Kontaktním místem pro pomoc spotřebitelům je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, Štěpánská 796/44, Praha 1, www.evropskyspotrebitel.cz


XIII. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto Podmínky se vztahují na prodej uskutečněný prostřednictvím e-shopu i na osobní prodej v kamenné prodejně.

  2. Kupní smlouvy se uzavírají v českém jazyce a archivují se v elektronické podobě.

  3. Pokud je některé ustanovení neplatné nebo neúčinné, zůstávají ostatní ustanovení platná.

  4. Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 11. 2025.


Prodávající:
Barfie Teplice s.r.o.
IČO: 23603615
Tržní náměstí 929/5, 415 01 Teplice
Zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 54435
E-mail: info@barfie.c| Tel.: 720 366 613